جلسه کمیسیون تخصصی پوشاک مجمع واردات

جلسه کمیسیون تخصصی پوشاک مجمع واردات

جلسه اعضای کمیسیون تخصصی پوشاک مجمع واردات عصر روز یکشنبه، بیست و دوم خردادماه در دبیرخانه مجمع برگزار شد.

در این نشست که با حضور اعضای کمیسیون و میهمانانی متشکل از فعالان و متخصصین این حوزه و همچنین رئیس هیأت مدیره مجمع واردات برگزار شد، ابتدا گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص تسهیل شرایط کسب و کار اعضا در این بخش از سوی رئیس مجمع واردات و همکاری های مستمر و نیز توسعه روابط فیمابین مجمع واردات با دفتر صنایع نساجی و پوشاک و ستاد مبارزه باقاچاق کالا وارز کشور شرح داده شد.

در ادامه اعضای حاضر ضمن شرح وضعیت کنونی صنعت پوشاک به بررسی راهکارهای عملیاتی جهت برون رفت از معضلات موجود پرداختند.

تعیین استراتژی و اهداف کمیسیون در سال ۱۴۰۱ و تعیین جدول زمان­بندی تاریخ برگزاری جلسات از دیگر موضوعات مورد تبادل نظر این نشست بود.

در این جلسه ضمن همفکری، بر تحکیم روابط فیمابین با هدف افزایش توانمندی های تخصصی و فنی بخش خصوصی در حوزه مدیریت تولید و واردات در بخش صنعت پوشاک تأکید گردید.

در پایان این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید، نظر به اهمیت این صنعت برای مصرف کنندگان مقرر شد اعضای کمیسیون به منظور بهبود فضای کسب و کار و حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد فضای مناسب و متعادل در صنعت مربوطه در راستای سیاست های دولت، با فوریت و جدیت نسبت به بررسی علمی و عملی و به کارگیری نظرات کارشناسان حوزه فعالیت خود، نظرات تکمیلی و راهکارهای اجرایی و عملیاتی خود را تجمیع و ارائه نمایند و برای گام بعدی، برگزاری نشست های مؤثر با مراجع ذیربط در بدنه تصمیم سازان و تصمیم گیران دولت، برای دستور کار آتی کمیسیون تعیین شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید