انتخاب مجدد علیرضا مناقبی به ریاست مجمع عالی واردات

انتخابات اعضای هیأت مدیره مجمع عالی واردات برگزار و با رأی اکثریت به اتفاق اعضاء، علیرضا مناقبی در مقام رئیس این نهاد بخش خصوصی ابقاء شد.

 

پانزدهم اسفندماه، مجمع عالی واردات میزبان اعضای خود بود تا با حضور در مجمع سالانه ضمن اینکه گزارشی از عملکرد تشکل متبوع خود دریافت می‌کنند، سکانداران چهار سال پیش روی عالی‌ترین تشکل فعال در حوزه واردات کشور را انتخاب کنند.

در ابتدای این نشست علیرضا مناقبی رئیس مجمع عالی واردات با تشریح اجمالی وضعیت اقتصاد کشور، ابراز امیدواری کرد روزهای بهتری پیش روی فعالان اقتصادی و عموم مردم ایران باشد.

وی با انتقاد به برخی سیاست‌های اقتصادی دولت، به بی‌اعتنایی دولتمردان در استفاده از مشاوره فعالان بخش خصوص موضع گرفت و نابسامانی بازار پولی و مالی کشور را نتیجه این رفتار دانست.

رئیس مجمع عالی واردات در ادامه بیانات خود خطاب به خانواده معظم مجمع عالی واردات، از تلاش¬های بی-دریغ و همراهی تمامی اعضای هیأت مدیره قدردانی کرد و از عملکرد یک سال گذشته و همچنین سالهایی که به عنوان رئیس، این خانواده را هدایت کرده، سخن گفت.

وی همچنین از انسجام و همدلی اعضاء قدردانی کرده و یادآوری کرد که عملکرد دبیرخانه مجمع به عنوان قلب تپنده این مجموعه متضمن موفقیت‌های مجمع عالی واردات بوده است.

در ادامه این نشست، حسین تنهایی به عنوان رئیس هیأت رئیسه، بهاءالدین سادات تهرانی و مسیح کشاورز به عنوان ناظران و سمیه افشاری به عنوان منشی جلسه در حضور مسعود عرفانی نماینده معاونت امور تشکل‌های اتاق بازرگانی ایران انتخاب و جلسه مجمع رسمیت پیدا کرد.

اعضای مجمع عالی واردات پس از استماع گزارش هیأت مدیره و بازرس مجمع، برأی انتخاب هیأت مدیره جدید مهیا شدند.

پس از جمع آوری و شمارش آراء، علیرضا مناقبی، سعید درکوش، محمدرضا بحیرائی، حمیدرضا غضنفری و محمد میرطاوسی با اتخاذ بیشترین آراء به عنوان پنج عضو اصلی و سیدحسین میرمحمدصادق و حجت گشایشی به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت مدیره و همچنین فائزه زارع و سید علی ترابزاده به عنوان بازرسان اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.

پس از برگزاری انتخابات هیأت مدیره و پایان جلسه مجمع، هیأت مدیره جدید گرد هم آمدند و در تبعیت از اعضای مجمع عالی واردات که علیرضا مناقبی را به عنوان منتخب اول خود معرفی کرده بودند، با اکثریت قاطع آراء ایشان را برای چهار سال پیش رو به عنوان رئیس هیأت مدیره عالی‌ترین تشکل وارداتی کشور انتخاب کردند.

در کنار نظم و وقت شناسی مثال زدنی دبیرخانه در برگزاری مجمع باید به حضور حداکثری اعضاء در مجمع سالیانه اشاره کرد که در نوع خود و در مقایسه با دیگر تشکل‌ها، اتفاقی کم‌نظیر است.

همچنین در این نشست روزنامه جهان اقتصاد برای سومین دوره متوالی به عنوان‌ روزنامه رسمی مجمع عالی واردات انتخاب شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید