استقبال از حضور مجمع عالی‌ واردات در نمایشگاه صنعت پخش

دبیرکل مجمع عالی واردات از استقبال مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه صنعت پخش از غرفه مجمع عالی واردات خبر داد.

مجمع عالی واردات به عنوان تشکل منتخب از سوی اتاق بازرگانی ایران در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش حضور پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اتاق شفاف، خلیلی دبیرکل مجمع عالی واردات با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه‌ها ویترین اقتصاد کشورها و بسترساز توسعه مناسبات اقتصادی هستند و از این منظر قطعا یکی از اثرگذارترین ابزارهای توسعه تجارت خارجی هستند.

خلیلی با تاکید بر اهمیت صنعت پخش‌ به عنوان نقطه تلاقی و ارتباط تولید و تجارت با مصرف‌کننده، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه صنعت پخش فرصتی برای به نمایش گذاشتن توان فعالان این صنعت و به اشتراک گذاری دانش و فناوری روز میان شرکت‌های داخلی و مشارکت‌کنندگان خارجی است.

وی در خصوص حضور مجمع عالی واردات در این نمایشگاه گفت: اتاق بازرگانی به عنوان عالی‌ترین نهاد بخش خصوصی سه تشکل نمونه خود را برای حضور در این رویداد معرفی کرده است که در رأس آنها مجمع عالی واردات قراردارد.

خلیلی در پایان به استقبال بازدیدکنندگان از حضور مجمع عالی واردات در نمایشگاه صنعت پخش خبر داد و افزود: غرفه مجمع در این رویداد یا استقبال مشارکت‌کنندگان و حضور پررنگ بازدیدکنندگان روبرو شده است که مبین جایگاه ویژه این تشکل نزد فعالان اقتصادی کشور است.

بنابراین گزارش، پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنایع غذایی، دارویی و صنعت پخش ایران برای نخستین بار به میزبانی جزیره کیش و با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت داخلی در فضایی به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع شروع به کار کرد. این نمایشگاه تخصصی از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید